^ Back to Top

WAKACJE

WAKACJE juz za ... 22.06.2018 9:00

Znak Jakości Szkoły 2016

Fundacja Edukacyjna "Perspektywy" potwierdza, że Technikum w Zespole Szkół Ogólnokształcących
i Zawodowych w Krobi
jest wśród 300 najlepszych techników w Polsce sklasyfikowanych w Rankingu Szkół Ponadgimnazjalnych PERSPEKTYWY 2016 i przysługuje mu tytuł "Srebrnej Szkoły 2016".

UCZNIOWIE Z PASJĄ

Artykuły

No i nadszedł oczekiwany czas podróży…

Trzeci tydzień września klasy drugie liceum oraz technikum ZSOiZ w Krobi spędziły w szkole. Zważając na to, że w naszych kalendarzach zawitał już powakacyjny miesiąc, nie wydaje się to niczym nadzwyczajnym. Była to jednak ZIELONA SZKOŁA. Choć nasz budynek przez cały rok jest tego koloru, wyjazd ten zdecydowanie odbiegał od towarzyszącej nam z reguły rutyny.

Doznaliśmy niezapomnianych wrażeń. Mieliśmy okazję zwiedzić cudowne miasto, jakim jest Kraków oraz wybrać się na przechadzkę po pięknych, polskich górach. Mimo, że wędrówka nie należała do najłatwiejszych, wszyscy możemy się zgodzić z tym, że Dolina Pięciu Stawów swoim urokiem wprawiła nas w zachwyt. W najmniejszym stopniu nie brakowało nam determinacji oraz energii. Kiedy dostaliśmy w kość, a nasze gardła wysychały z pragnienia, niezbędną rzeczą było mieć przy sobie SOK TYMBARK;)  Napełnieni siłą, dzielnie dotarliśmy do celu.

Kolejny dzień przyniósł ze sobą spływ Dunajcem. Otaczające nas widoki oraz możliwość spoglądania na sąsiedni kraj - Słowację, były czymś niesamowitym. Choć warunki atmosferyczne niekoniecznie nas rozpieszczały, my pomimo to byliśmy w pogodnych nastrojach. Jedną z wielu przygód, na które natrafiliśmy, było przejście przez jaskinię Mylną położoną w Dolinie Kościeliskiej. Zawiły układ korytarzy oraz konieczność ukończenia trasy po kolanach to nie lada wyzwanie. My, mali turyści, stawiliśmy mu czoła. Choć obejścia były kręte i ciasne, a smaczne jedzenie, które otrzymywaliśmy w hotelu nie ułatwiło nam tego zadania, dzielnie doszliśmy do światła dziennego, które czekało na nas na końcu wyprawy. Wróciliśmy bogatsi zarówno o nowe przeżycia, jak i doświadczenia – okazało się, że rzeczy nieprzemakalne są przemakalne. Wspólnie spędzone pięć dni bardzo nas do siebie zbliżyło. Zintegrowaliśmy się. Niestety, wszystko, co dobre szybko się kończy. Nas także dopadł niewyczekiwany kres podróży. Na całe szczęście wspomnienia zostają na zawsze. ZIELONA SZKOŁA - bez dwóch zdań - zalicza się do jednych z najpiękniejszych!!!